مهمان گرامي سايت انجمن اساسين کريد؛
، براي مشاهده سايت با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


انجمن اساسین کرید
انجمن اساسین کرید

پيام مدير

سلام به بزرگترين جامعه اساسين کريد فارسي خوش امديد assassinscreed.ir assassinsorder.ir تا اصلاع ثانوی دامین ها روی سایت متصل نیستند

مطلب494

نقد اساسین کرید {قسمت سوم نقد}

نويسنده : hadieslamkish - در : 23 / 1 / 1391برچسب:راهنمای اساسینز کرید,تصاویر اساسین کرید 3,اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

گیم پلی AC:B تغییرات چندانی نسبت به نسخه ی قبل خود ندارد،شما همچنان در سرزمینی وسیع به free running،کشتن دشمنان و انجام ماموریت می پردازید.با این حال AC:B از المان های گیم پلی نسخه ی قبل خود استفاده کرده انها را بسیار گسترده تر کرده است.شما بازی را با تجهیزات کامل اغاز می کنید،لباس الطیر،دو هیدن بلید،شمشیر الطیر و ....با این حال همه ی انها را در اغاز سکانس دوم بازی از دست می دهید.(مانند سری بازی های God Of War).هنگامی که شما سکانس دوم را اغاز می کنید،یک اساسین معمولی هستید،فقط یک هیدن بلید دارید و وسایل و تجهیزاتتان ناقص و بسیار ضعیف است و باید انها را در طول بازی بدست اورید.
ابتدا کمی درباره ی محیط بازی صحبت کنیم.این نسخه از بازی،تنها در شهر رم اتفاق می افتد،بنابراین محیط بازی باید به قدر کافی بزرگ و متنوع باشد.شهر رم به 4 ناحیه تقسیم بندی می شود، Centro, Antico, Campagna و Vaticano.هر کدام از این 4 قسمت محیط و بافت شهری مخصوص به خود را دارد.یکی قسمت از کلیسا های باشکوه و ساختمان های زیبا پر شده،در دیگری خانه های کوچک و خراب،ستون های ریخته شده و در یکی دیگر بیابان دیده می شود.هر ناحیه،مانند یکی از شهر های AC2 است.بنابراین،درست است که مانند دو نسخه ی گذشته بازی تنها در یک شهر روی می دهد،اما به لطف محیط بزرگ رم،ضعف و کاستی ای در این مورد به چشم نمی خورد.
به لطف فضای وسیع شهر،قابلیت اسب سواری در شهر رم وجود دارد.شما می توانید با اسب از میان خیابان ها بگذرید و مردم را زیر پای اسبتان له کنید.همچنین شما می توانید با سوت زدن،اسبتان را صدا کنید.
یکی از تغییرات گیم پلی بازی نسبت به دو نسخه ی گذشته،اضافه شدن بورجیا تاور هاست که در همان ابتدای بازی با انها اشنا می شویم.
رودریگو بورجیا ها در حقیقت همان ویوپوینت ها هستند،با این تفاوت که یک فرد که لقب Borgia captain را دارد،از این برج ها مراقبت می کند.هدف این افراد اینست که با استفاده از برج ها،بر اعمال مردم نظارت کنند.اتزیو باید ابتدا کاپیتان بورجیا را بکشد و سپس با اتش زدن برج،به مردم اعلام کند که برج نابود شده است و نفوذ بورجیا در منطقه کمتر شد.با اتش زدن هر برج،عمل synchronization در بالای برجها،خود به خود انجام می شود و مپ بازی اپدیت می شود.بعد از نابود شدن هر برج،تعداد سربازان مستقر در ان منطقه کمتر می شود و اتزیو می تواند مغازه های شهر را مجددا باز کند.
از 24 ویوپوینت موجود در بازی،نصف انها بورجیا تاور هستند.اما با این حال،در نقشه ی بازی،بورجیا تاور ها هم با علامت ویوپوینت ها (عقاب) و هم با علامت بورجیا تاور (یک برج) مشخص می شوند.این به این معنی است که شما حتما نباید کاپیتان بورجیا را بکشید و سپس برج را نابود کنید تا Synchronization در بالای برج انجام شود،شما می توانید با برج،مثل یک برج عادی رفتار کنید،از ان بالا بروید و خودتان Synchronization را انجام دهید.البته باید این را بدانید که اگر این کار را انجام دهید و کاپیتان بورجیا را نکشید،باز هم سربازان بورجیا در ان منطقه می مانند و به مردم ظلم می کنند و شما نمی توانید مغازه ها را ارتقا دهید.در ضمن،اگر بخواهید دفعه ی بعد،کاپیتان را بکشید،باز هم مجبورید از برج بالا بروید تا برج را اتش بزنید.بهتر است از همان اول کار کاپیتان و برج را با هم یکسره کنید!
بعد از نابود کردن کاپیتان بورجیا و تصرف برج،برج متعلق به اساسین های مشود و با نام assassins tower شناخته می شود.
سایر 12 برج بازی،ویو پوینت های عادی هستند و هیچ کسی از انها مراقبت نمی کند.کافیست به بالای برج بروید و Synchronization را انجام دهید و سپس به داخل گاری کاه یا اب زیر برج بپرید.
واحد پول مانند گذشته فلورین است و شما می توانید با انجام ماموریت های اصلی و فرعی،دزدی کردن،گشتن اجساد و ... فلورین بدست بیاورید.
بعد از نابود کردن بورجیا تاور ها،شما می توانید مغازه های بازی را به صرف پول بازسازی کنید.
مغازه ها همانند AC2 در بازی وجود دارند و شما می توانید از طریق انها،تجهیزاتتان را ارتقا دهید.در اهنگری ها،شما می توانید زره و سلاح بخرید.در مجموع،5 ست زره در بازی وجود دارند که 4 تای انها از اهنگری ها قابل خریدند،و همه ی انها قابل شکستن هستند.هنگامی که این زره ها بر اثر ضربه می شکنند،شما می توانید با مراجعه به اهنگری انها را تعمیر کنید.هر کدام از این زره ها،قیمت متفاوتی دارند.هر چه در طول بازی پیشروی می کنید،زره هایی که می گیرید،قوی تر می شوند،در نتیجه مانند نسخه ی قبل،به نوار سلامتی شما چند مربع اضافه می شود.
سلاح های بازی نیز از اهنگری ها خریده می شوند.سلاح های بازی از لحاظ سرعت و قدرت و قابلیت دفاعی طبقه بندی می شوند.طوری که در هر زمینه،به سلاح مورد نظر از 5 امتیاز،چند امتیاز داده می شود و بازی کننده می تواند بر اساس کلاس بازیه خود سلاح مورد نظرش را انتخاب کند.همچنین شما می توانید برای هیدن گان خود،از اهنگری گلوله بخرید.اسموک بمب ها هم از اهنگری خریده می شوند.

دکتر ها هم مانند گذشته در بازی حضور دارند،می توانید از انها دارو و سم بخرید.همچنین با مراجعه به انها،می تونید بدون استفاده از دارو (medicine) خود را درمان کنید.
شما می توانید از تاجران نقاشی،مانند نسخه ی گذشته،نقاشی و نقشه های گنج را بخرید.اما جالب اینجاست که تمامیه نقاشیه های موجود در بازی،توسط شخصی به نام Raphael کشیده شده اند.
از پارچه فروشان می توانید برای حمل مهمات بیشتر،کیسه بخرید.با خریدن یکی از انواع کیسه ها از انها،اتزیو می تواند مانند گذشته بمب های دودزا حمل کند.همچنین شما می توانید از پارچه فروشان،پارچه ی مورد نیاز برای چتر نجات خود را بخرید.که فقط یک باز قابل استفاده است.
شما می توانید اصطبل ها را هم بازسازی کنید.در ضمن هر 20 دقیقه در بازی،مقداری پول به حساب شما در بانک واریز می شود.شما می توانید با مراجعه کردن به بانک هایی که بازسازیشان کرده اید.پول ها را بردارید.
همچنین شما می توانید از مهندسین بازی بخواهید بناهای باستانی شهر را بازسازی کنند.همچنین می توانید بعضی از این بنا ها را بخرید.
علاوه با این ها،در بازی،همانند نسخه ی اول بازی،مغازه هایی وجود دارد که اتزیو نمی تواند از انها خرید کند.این مغازه ها اغلب چیز هایی مانند گوشت،میوه و قالی می فروشند و اتزیو نیازی به انها ندارد.
اما از نواوری های جالب این قسمت می توان به shop quest ها اشاره کرد.بعضی از مغازه ها،برای ساختن برخی از وسایل خود،نیازمند به یک سری ماده ی اولیه هستند که خودشان نمی توانند انها را تامین کند.مثلا دو قسمت از یکی از زره های بازی تنها به وسیله ی شاپ کوئست باز می شود.برای پیدا کردن این مواد اولیه،اتزیو می تواند جسد سربازان را بگردد یا انها را در گنجینه های درون بازی پیدا کند.بعد از پیدا کردن این مواد،اتزیو می تواند انها را به مغازه ها بدهد و در عوض،بطور مجانی،وسیله ای را که با ان مواد ساخته می شود،دریافت کنند.
با استفاده از شاپ کوئست ها شما می توانید از دکتر ها،سمی جدیدی بخرید.کاربرد این سم مانند کذشته است،اما سریع تر اثر می کند و دشمنان سریعتر می میرند.می توانید از تاجران نقاشی،نقشه ی گنجینه های واتیکان را بخرید و ...
ولی گاهی شما یک سری از مواد را بیش از حد جمع می کنید و خودتان نیازی به انها پیدا نمی کنید.شما می توانید ان ها را به مغازه ها بفروشید و از انها پول دریافت کنید.
اما علاوه بر سلاح هایی که در بالا نام بردیم،2 سلاح جدید به بازی اضافه شده است.اولین انها crossbow است که فوق العاده کار امد است.crossbow مانند هیدن گان،برای مبارزان راه دور مناسب است،اما بر خلاف ان هیچ گونه صدایی ندارد و برای مخفی کاری کاملا مناسب است.تعداد تیر های ان هم از 15 شروع شده و با خریدن جیب و ... به 25 عدد می رسد.همچنین دیگر سلاح اضافه شده به بازی،دارت های سمی هستند.این دارت ها هم مانند کراسبو،کم صدا هستند و با شلکیک کردن انها به سربازان،انها گیج شده و بعد از مدتی می میرند.همچنین بر خلاف گذشته،از همان شروع بازی شما می توانید چند چاقو را به طور همزمان پرت کنید.شما هنگام پرتان انها،تنها یک سرباز را هدف می گیرید،اما اتزیو یک چاقو را به سوی هدفتان و دیگر چاقو ها را به سمت دیگر سربازان پرت می کند.اما نکته ی جدید بازی،این است که می توانید از 2 سلاح هم زمان استفاده کنید.اگر در دایره ی سلاح های بازی،به شمشیر نگاه کنید،می بینید که کنار ان علامت هیدن گان به چشم می خورد،این بدین معنی است که هنگام مبارزه با شمشیر،می توانید از هدین گان هم استفاده کنید و با فشردن دکمه ی حمله ، با ان تیر شلیک کنید.همچنین شما می توانید هنگامی که از poison blade استفاده می کنید،از دارت های سمی هم استفاده کنید.یا هنگامی که از شمشیر کوتاهتان استفاده می کنید،به سمت دشمنان چاقو پرت کنید.
همچنین دیگر نکته ی خوب بازی،اینست که شما خودتان قابلیت انتخاب کردن میان بر های D pad را دارید.اگر یادتان باشد،شما در نسخه ی دوم بازی،می توانستید با دکمه ی بالای D pad،هیدن بلید،با دکمه ی راست شمشیر،با دکمه ی پایین مشت و با دکمه ی چپ دارو را انتخاب کنید.اما حالا شما می توانید دکمه ی های D pad را بر روی سلاح مورد علاقتان تنظیم کنید.مثلا می توانید به جای اینکه با زدن دکمه ی بالای D pad ،هیدن بلید را انتخاب کنید،crossbow را انتخاب کنید.برای این کار کافیست وارد منوی سلاح ها شوید و سپس با RS سلاح مورد نظر را انتخاب کنید.سپس هر دکمه از از D pad را که می خواهید به عنوان میان بر ان سلاح در نظر بگیرید،بفشارید.

بعد از اینکه زره و سلاح خود را اماده کردید،باید به بحث شیرین مبارزات بپدازید!مبارزات بازی نسبت به نسخه ی قبل،از لحاظ کمبو ها تغییر کرده اند.به بازی قابلیت جدیدی به نام speed kill streak اضافه شده است.شما می توانید با انجام دادن یک کانتر کیل این قابلیت را فعال کنید.از اکنون به بعد شما می توانید با یک بار فشردن دکمه ی حمله، کار دشمن را با یک ضربه بسازید.شما تا زمانی که ضربه ای دریافت نکرده اید،می توانید به این کار ادامه دهید.سلاح های سریع برای این کمبو ها بسیار مناسب هستند.اما نبرد بر روی اسب در این نسخه بسیار گسترش یافته است.به لطف توانایی گردش کردن با اسب در رم،شما سربازان زیادی می بینید که سوار بر اسب در حال رژه رفتنند.شما می توانید با انها وارد دوئل شوید،چه سواره چه پیاده.هنگام مبارزه با این افراد،کانتر کیل نقشی اساسی دارد،زیرا اصولا این سربازان ابتدا از شما فاصله می گیرند،سپس با سرعت به سمت شما حمله می کنند و تنها یک ضربه می زنند.با انجام یک کانتر کیل به موقع،شما می توانید او را از روی اسبش بیاندازید.
اما چند نوع روش دیگر برای کشتن سربازان دشمن با استفاده از هیدن بلید،در بازی گنجانده شده است.شما می توانید از ارتفاع روی اسب های سربازان بپرید و با هیدن بلید خود سرباز را بکشید.یا می توانید از روی اسبی روی اسب دیگر بپرید و سواره ی ان اسب را بکشید.
اما در مورد قابلیت فری رانینگ،این قابلیت که فاکتور اصلی گیم پلی این سری است،در این نسخه خیلی تغییر نکرده است.اما شما می توانید هنگام اسب سواری،ناگهان از روی اسب خود بپرید و طنابی را که در هوا اویزان است بگیرید.همچنین در محیط شهر ها بالابر هایی قرار دارند که می توانند اتزیو را بالا ببرند.این قسمت از بازی،خیلی نسبت به قبل تغییر نکرده است.
علاوه بر وجود اسب ها در محیط شهر،راه های دیگری نیز برای سریع جا به جا شدن در طول شهر وجود دارد و بهترین انها استفاده از تونل زیرزمینی شهر است.شما با بازسازی این تونل ها می توانید از انها استفاده کنید و با ورود به یکی،از هر کدام که خواستید بیرون بیایید.مشابه Fast travel در AC2.
اما بعد از هر مبارزه،شما با کوهی (شاید هم چند تا دونه!) از اجساد دشمن روبرو هستید!اگر حوصله به خرج بدهید و یکی از اجساد را بگردید،می بینید که علاوه بر پول،شما مهمات (مانند تیر هیدن گان یا crossbow) هم بدست میاورید!حتی در بعضی موارد،می توانید از اجساد دشمن ماد مورد نیاز برای shop quest ها را جمع کنید.
اما برویم سراغ یکی از مهمترین تغییرات بازی.همان طور که در جریان داستان بازی هستید،می دانید که اتزیو،چند نفر از افراد را به عنوان اساسین تربیت می کند.حالا چطور باید از این افراد استفاده کرد؟یا سوال مهم تر،انها چطور استخدام می شوند؟بعد از نابود کردن برج های بورجیا،علامت هایی بر روی نقشه ظاهر می شود.این علائم،ماموریت هایی با خود دارند.با انجام دادن این ماموریت ها،شما فردی را از دست سربازان بورجیا نجات می دهید.اگر بعد از نجات دادن انها،با انها صحبت کنید،انها به شما می پیوندند.شما می توانید انها را پرورش دهید.می توانید انها را سراغ سربازان دشمن بفرستید و می توانید انها را برای ماموریت به دیگر شهر ها در دیگر کشور ها بفرستید.بعد از اینکه این افراد تجربه کسب کردند،شما می توانید قابلیت های ان ها را ارتقا دهید.می توانید برایشان زره تهیه کنید،لباسشان را رنگ کنید و به لباس هر کدام یک رنگ مخصوص اختصاص دهید.
برای هر نفر،10 رنک وجود دارد که با گرفتن امتیار،رنک او بالاتر می رود.این رنک های عبارت اند از:

Recluta
Servitore
Assistente
Milite
Discepolo
Mercenario Guerriero
Veterano
Maestro
Assassino

بعد از اینکه هر کدام از این افراد به مقام اساسینو می رسند.،جشنی در Tiber island برگذار می شود.روی کف دست فردی که به مقام اساسینو رسیده،علامت اساسین ها را داغ می کنند.و ان فرد،از بالای برج Tiber island،به پایین می پرد.بعد از ان،او می تواند لباسی شبیه لباس اتزیو بپوشد.شما در مجموع می توانید 12 اساسین زن یا مرد داشته باشید.اگر یکی مرد،می توانید فرد دیگری را استخدام کنید و دوباره از نو شروع کنید.شما می توانید با استفاده از کبوتر های نامه بر یا assassin tower ها،به افرادتان دست رسی پیدا کنید.از این 12 نفر،اتزیو می تواند 6 نفر از انها را با خود همراه کند.
اما چگونه می شود از انها استفاده کرد؟بازی سیستمی به نام Brotherhood Assistance Maneuver یا به اختصار BAM دارد.بعد از اینکه اتزیو افرادش را پرورش داد،او می تواند از این سیستم استفاده کند.زیر خط جان اتزیو 3 علامت یا سیگنال مشاهده می شود.اتزیو می تواند از این سیگنال ها برای علامت دادن به افرادش استفاده کند و بعد از مدت کوتاهی،افرادش شروع به انجام دادن دستوراتش می کنند.این دستورات می توانند شلیک با تیر و کمان به دشمن،air assassination کردن تارگت ها و استفاده از بمب دودزا باشد.
گفتیم که می توان این افراد را برای ماموریت های مهم به دیگر شهر ها فرستاد.این ماموریت های می توانند شامل رساندن نامه،کشتن یک فرد یا موارد دیگر باشند.در انتهای هر ماموریت،اساسین شما مقداری پول و تجربه کسب می کند که این پول و تجربه بسته به سختیه ماموریت متفاوت است.علاوه بر این،در طول مدتی که اساسین شما در ماموریت است،نمی توانید از او استفاده کنید.اگر اشخاص ضعیفی را به ماموریت بفرستید،می میرند و دیگر نمی توان از انها استفاده کرد.سیستم بازی بسته به اساسینی که انتخاب می کنید،مشخص می کند که چند درصد احتمال پیروز شدن اساسین در ماموریت وجود دارد.
حالا از ول گشتن در رم خسته شدیم و می خواهیم برویم سراغ ماموریت های اصلیه بازی.روند ماموریت های بازی مشابه گذشته است.اما ممکن است شما از یکی از ماموریت های بازی خوشتان بیاید و بخواهید ان را تکرار کنید.در این صورت شما می توانید با رفتن به بخش DNA،ماموریت های هر سکانس بازی را تکرار کنید.اما هر ماموریت بازی،بخشی به نام full synchronization دارد.برای اینکه بتوانید یکی ماموریت بازی را full synchronization (یا همان 100 درصد) کنید.باید خواسته های بازی را انجام دهید.گاهی بازی از شما می خواد یک ماموریت را زیر 8 دقیقه انجام دهید.گاهی از شما می خواهد که در طول مبارزات،بیش از یه خانه جان از دست ندهید.با انجام دادن هر کار،ان ماموریت 100 می شود.با 100 درصد کردن همه ی ماموریت های یک سکانس،سکانس بازی 100 می شود.
ماموریت های اصلی برادرهود،به لطف اضافه شدن کاراموزان اساسین،جذاب تر از نسخه ی دوم شده اند.100 درصد کامل کردن در برخی ماموریت ها واقعا سخت و چالش برانگیز است.همچنین یک سری ماموریت ها به بازی اضافه شده است که کاملا مخفی کاری هستند و وقتی جذاب می شوند که شما بتوانید انها را 100 کنید.(که اغلب با شناسایی نشدن 100 می شوند).در کل ماموریت های اصلی بازی،قدمی رو به جول برداشته اند و شما دیگر به هیچ عنوان از انها خسته نخواهید شد.
همانند دو نسخه ی گذشته در AC،مواردی برای جمع کردن در محیط بازی وجود دارد.شما در این نسخه از بازی می توانید 10 پر و 101 پرچم را جمع اوری کنید.بر خلاف گذشته،پرچم های بازی در ماموریت های بازی هم دیده می شوند.برای مثال چندین پرچم در ارامگاه های رومولوس،قرار داده شده اند.اگر یکی از این پرچم ها را از دست دادید،می توانید با قابلیت جدید بازی،ماموریت را دوباره شروع کنید و پرچم ها را جمع کنید.

در نسخه ی گذشته،مکان هایی به نام Assassins tomb در بازی وجود داشتند.شما می توانستید وارد این مقبره ها شوید و Assassin's Seal ها را جمع کنید.با جمع کردن انها شما می توانستید زره الطیر را ازاد کنید.مشابه این ویژگی در برادرهود نیز وجود دارد.شما در این نسخه باید وارد Lairs of Romulus شوید.در هر کدام از lair ها،یک طومار وجود دارد که توسط شخصی به نام بروتوس نوشته شده است.به هر طومار،کلیدی چسبیده است.در مجموع،6 کلید در بازی وجود دارد و با جمع اوری انها می توانید زره بروتوس را باز کنید.این زره قوی ترین زره بازی است.تعداد خانه های جان شما را به عدد 25 ارتقا می دهد،همچنین این زره،اسیب ناپذیر است و نیازی به تعمیر کردن ندارد.
از دیگر ماموریت های فرعیه بازیه،می توان به assassination contract ها اشاره کرد.این ماموریت ها با استفاده از همان کبوتر های نامه بر قابل دسترسی اند.شما هم می توانید افرادتان را به این ماموریت ها بفرستید،یا خودتان ان ها را انجام دهید.این ماموریت ها اغلب از شما می خواهند چندین نفر را بکشید.
ماموریت های سابجکت 16،در این نسخه هم دیده می شوند و تعداد انها از 20 به 10 کاهش یافته است.با این حال،این معما ها جالب تر شده اند و اطلاعات جالبی در مورد اساسین ها و تمپلار ها به ما می دهند.
به علاوه،هر یک از گروه های بازی (فاحشـ.ـه ها،مرسنری ها و دزدان) ماموریت های خاص خود را دارند.مثلا فاحشـ.ه ها از شما می خواهند،شخصی که او را مسموم کرده پیدا کنید و او را بزنید.
ماموریت های کریستینا هم 5 ماموریت هستند که با رسیدن به درصد مشخصی از بازی ازاد می شوند.اتزیو در این ماموریت های خاطرات خوبی را که با کریستینا داشت مرور می کند.
همچنین لئوناردو نیز یک سری ماموریت فرعی به شما می دهد که شما در انها باید از وسایلی که اختراع کرده،کمک بگیرید و افراد بورجیا را بکشید،سپس خود ماشین را نابود کنید.
ماموریت های فرعی نسبت به گذتشه بیشتر و بهتر و شده اند.ماموریت های حسته کننده ای مانند رساندن نامه،زدن مردم و مسابقه دادن از بازی حذف شده اندوماموریت های جدید بازی مثل ماموریت های داوینچی،از جذابیت خوبی برخوردارند.اما با این حال هنوز به وضع مطلوبی نرسیده اند و ماموریت هایی مانند ماموریت های دزد ها،فاحشـ.ـه ها و مرسنری ها بعد از مدتی کاملا تکراری می شوند.حتی شما بعد از گرفتن یک یا دو تا از کلید های بروتوس دیگر حوصله انجام ماموریت های او را ندارید.پرورش دادن اساسین ها و استفاده از انان در اوایل بازی بشدت جذاب و جالب است،اما بعد از مدتی دیگر اشتیاقی برای این ماموریت ها ندارید.
ماموریت های فرعی برادرهود در مقابل هم ردیفانش مانند RDR،واقعا ضعیف و ناامید کننده هستند،ولی با این حال نمی توانیم منکر بهتر شدن انها نسبت به نسخه ی دوم شویم.
به طور کلی،گیم پلی و روند ماموریت های بازی،به جز اضافه شدن کاراموران اساسین،تغییر چندانی نسبت به نسخه ی دوم نکرده و اگر مدت زیادی را صرف بازی کردن نسخه ی دوم کرده باشد،کمی بازی برایتان تکراری می شود و از ان زده می شوید.
هوش مصنوعی NPC ها مانند دو شماره ی قبل عالی کار شده.مردم نسبت به تک تک اعمال شما واکنش نشان می دهند.هوش مصنوعی سربازان و دشمنان بازی خیلی نسبت به شماره ی قبل تغییری نکرده.متاسفانه بار هم افراد دشمن به صورت تک تک به شما حمله می کنند و هیچ تاکتیک خاصی را به نمایش نمی گذراند.
اما کمی از اتزیو دور شویم و سراغ دسموند برویم،در AC1،دزموند یک شخصیت کاملا خشک بود که تنها می توانستیم با او چند قدم راه بروین و صحبت کنیم.در AC2،این شخصیت کمی راه رفت و جنگید،ولی این بار به لطف Bleeding effect (که از اثرات انیموس است) دسموند توانایی های الطیر و اتزیو را کسب کرده.در این نسخه بر خلاف گذشته،دسموند هر بار که بخواهد می تواند از انیموس بیرون بیاد و در مدت زمان معین در ویلا گردش کند.همچین نقش دسموند بسیار گسترده تر شده و در 2 سکانس اول و نهم،نقشی اساسی ایفا می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينك دوستان


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اساسین کرید و آدرس assassinscreed.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با بزرگترین





متفرقه

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار سایت انجمن اساسین کرید:

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 617999
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 127
تعداد اعضا :188

اساسین کرید را حمایت کنید

تبليغات